sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

9. viikko

Pistin 5-vuotiaalleni kameran kouraan, alla kuvaussession tarjontaa. 

Tänään siis 9.viikon lopputulos numeroina 89,8kg (vain 200g viime viikosta :( )Pituutta minulla on 177,5cm, mikä tekee tämän hetkiseksi painoindeksiksi 28,5.



Aloitin siis lukemasta 95,4kg tämän vuoden alusta.. Mikä tekee tämänhetkisen sulaneen läskin määräksi 5,6kg, jee :)
 Tavoitteeni on 70-75kilon välillä. Lukema jonka olen nähnyt viimeksi yläasteikäisenä.. kamalaa..

Aikaisemmilla kerroilla kun olen laihduttanut olen päässyt alimmillaan 84kiloon, mutta siihen se on aina tyssännyt ja sitten kivunnut taas pikkuhiljaa takaisin..

Alkuun vedin kolmisen viikkoa nutraamalla ja sitten aloitin Jutan Go fat Go :n. GFG:ta ehdin toteuttaa 5 viikkoa ennen kuin tämän kuluneen 9. viikon olen mennyt Fitfarmin Superdieetin ohjeilla. Harmikseni treenaaminen on tällä viikolla jäänyt kahteen kertaan kun iski talviflunssan päälle :( Superdieettiä olisi tarkoitus vetää yhteensä 6 viikon ajan.


Tästä klikkaamalla pääsee
 katsomaan mikä se Superdieetti oikein on:)


Vedän siis tarkalla ruokavaliolla ja treeniohjelmaakin olen (flunssaan asti) noudattanut pilkulleen. Näillä mennään, 5 viikon päästä katsotaan miltä tilanne näyttää. 

Sitten pitääkin miettiä millä keinoin jatkossa. Hyvin todennäköisesti jatkan GFG:n ruokavaliolla ja Superdieetin treenillä.. Superdieetin ruokavalio on niin ankea (esim. vain vihreitä vihanneksia) etten sitä pidemmän päälle pysty noudattamaan.. nimim. tomaatteja kaipaava.


Viivi

P.S. Jos tänne eksyy joku toinen Superdiettaaja, tai muuten vaan samanmoista elämänmuutosta toteuttava, olisi kiva jos jätät tänne omia kuulumisiasi :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti